B Original – Bishop´s Original - prostředky k ošetření motorů a převodovek
img13.jpg, 101kB

Rychlý výběr našich produktů

Přísady do motorových olejů, soupravy
Čistící a stabilizační přísady
Přísady do paliv
Přísady do převodových olejů
Plastická a multifunkční maziva
Ostatní výrobky

Bishops mi zachránil 40 tisíc korun

Můj problém s autem Suzuki Vitara 2,0 HDI se poprvé projevil na dálnici ve 130 kilometrech. Najednou poklesl výkon a auto zpomalilo na 110 km a větší rychlost se už z auta nedala “vymáčknout” ani když byl pedál plynu skoro na podlaze, při volnoběhu motor škubal.
Když auto zchladlo, respektive motor ,tak opět běžel jak měl, ale při zahřátí motoru se rozsvítila oranžová kontrolka motoru a auto nejelo více jak 110 km. Při zastavení a poslechu motoru to vypadalo jakoby auto šlo pouze na dva válce a dost “bouchal”.
V servisu, po napojení na diagnostiku, to hlásilo nesouměrnou korekci vstřiků, laicky řečeno zanesení vstřikovačů z důvodu natankování nekvalitní nafty. Pak padla cena opravy, která se mohla vyšplhat až na horní hranici 40 tisíc korun.
Naštěstí mi kolega řekl, že než nechám měnit vstřikovače ať zkusím do auta nalít aditivum a pak uvidím. Doporučil mi firmu s těmito výrobky a to Bishops Originál. Po telefonické konzultaci s majitelem p. Poláčkem mi byly dodány dva výrobky, první byla 696-D na pročištění vstřikovačů, která se nalila do cca 20 litrů nafty. Už po 4 dnech se motor uklidnil, ale kontrolka stále svítila. Po dalších dvou dnech, vyjetí 696-D, nového natankování a nalití přípravku PPD(prostě si nepamatuju jak se jmenuje:-) zhruba po ujetí 20 kilometrů kontrolka zhasla a už se nerozsvítila. Už více jak tři měsíce motor běží jak má, snížila se mi spotřeba nafty a hlavně dát 1300kč (cena je pouze orientační:-) a nebo 40tisíc korun je hodně velký rozdíl. A poslední věc, musím se přiznat, že naftu bez přidání tohoto aditiva SI UŽ NIKDY NENATANKUJU.
Martina Lichovníková, Ostrava